דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיתוף - שיחות עם אנשים 

מאת    [ 15/10/2012 ]

מילים במאמר: 1007   [ נצפה 1887 פעמים ]

שיתוף - שיחות עם אנשים
במהלך שיחות שלי עם מאומנים, מטופלים, חברים ואנשים יפים בתקופה האחרונה, הבנתי משהו מהותי שאני רוצה לשתף.
בשיחותיי עם אנשים הם שיתפו אותי שהחיים לא עובדים להם כמו שהם רוצים.
שהקריירה שעליה חלמו לא מתממשת במציאות כפי שרצו, שהמשכורת אותה הם מרווחים היא משכורת עלובה. שהם עובדים בכמה עבודות כדי לשרוד את החודש עד שהם יגשימו עצמם, יום אחד.
האנשים האלה שיתפו שהחיים לא ממש מספקים אותם והם לא מאושרים, שהם בודדים, גם אם יש סביבם אנשים. שאין להם בן או בת זוג או שהמערכת היחסים הזוגית מאוד קשה להם ומעייפת אך הפחד מלהיות לבד משאיר אותם יחד והתוצאה הסופית היא שהם מאוד אומללים.
ואני שואלת את עצמי למה?
למה להיות אומלל או אומללה?
אנו ראויים להרבה יותר מזה. רוב חיינו ההורים שלנו, הסביבה שלנו והחיים לימדו אותנו להסתדר, לשרוד ולהסתפק במה שיש. יש גם כאלו שלימדו אותם להצליח ולהיות טובים יותר, תחרותיים ולא להסתפק בבינוניות, אך האם כולנו מאושרים?
ואם חלקנו עונים שלא, אז למה לא?
למדתי בשיחות עם אנשים שנמאס להם. נמאס להם לשמוע דעות וביקורת, נמאס להם לשמוע מה טוב בשבילם, נמאס מהמצב הזה. רוב האנשים שיתפו שנמאס להם לחלום, נמאס להם להיכשל, נמאס להם לא להצליח ושאין להם יותר כוחות להרים את עצמם למעלה.
החלטתי להציץ בחדשות שמשודרות בימים אלה, כי בשנים האחרונות עשיתי עם עצמי הסכם לא לראות חדשות, כי ראיתי שהחיים שלי הרבה יותר שלווים ככה. ובכל זאת הצצתי לראות אם יש משהו חדש שאני יכולה ללמוד או להבין ואז ראיתי...ראיתי עד כמה המציאות שמועברת דרך המדייה מספר אחת בעולם, היא מציאות עגומה. המציאות שמוצגת היא של איום אין סופי לפצצת אטום, לחרדה אין סופית שהנה עוד מעט פורצת מלחמה, לדאגה בלתי פוסקת שהרצח הבא יקרה ממש כאן, על מחלות ווירוסים חדשים ועוד ועוד הפחדות. ואם זה לא מספיק, בכותרות הקטנות משדרים משפטים סטטיסטיים על מה שקורה בעולם והיה כתוב שמספר האנשים שנמצאים בדיכאון בעולם עלה ל-33%. ואני שואלת את עצמי, אם זה מה שמשדרים לעולם כולו לא פלא שאחוזי הדיכאון גדלים?!
מה אנשי העולם מצפים? אם בכל יום, במשך מספר לא מבוטל של שעות, משדרים לעולם כולו דרך המדייה מסר אחד ברור, כמובן למי שרואה ושומע...מסר של הפחדה קיומית. המסר הוא שאוטוטו העולם נכחד והאנושות כולה בסכנה או שאזורים מסויימים בעולם עומדים להיכחד, אם זה בגלל פצצת אטום, הוריקן, רעידת אדמה, מחלות והמלחמה הבאה שעומדת לפרוץ.
אז איך אפשר להמשיך ככה?
איך אנשים מצפים שהמצב ישתנה ויהיה יותר טוב?
ואם כולנו רוצים שינוי אז למה הוא לא קורה?
ואז הבנתי משהו. הבנתי שמערכת האמונות של כולנו פשוט לא משרתת אותנו יותר.
הבנתי שאם עד עכשיו אנשים מתלוננים על החיים ועל חוסר הצלחה, סימן שמערכת האמונות פשוט מקולקלת והגיע הזמן לשנות את האמונות ואת האמונה שלנו במערכת חדשה ועובדת.
כשאמרתי את זה לאחת החברות שלי היא הסתכלה עליי בעיניים בוהות וצחקה ושאלה: איך אפשר להחליף מערכת אמונות של שנים, שמושרשת בתודעה כל כך עמוק?
ואני עניתי: "תצרי מערכת אמונות שתורמת לך להצליח, להיות מאושרת ושמחה, בה החיים מספקים".
והיא אמרה : זה לא פשוט. 
אז שאלתי: "אם האמונות שלך עד היום הביאו אותך ל"בור שחור", האם אותה מערכת אמונות תוציא אותך מן הבור?"
והתשובה הברורה היא, לא.
הוספתי ואמרתי לה: "תזייפי עד שתצליחי להאמין. תדמייני עד שזה יהיה אמיתי, תעשי את הטוב ביותר שלך כדי ליצור לעצמך עולם טוב יותר". 
אז הגיע הזמן שכל אחד מאיתנו, כמובן בהמלצה....יעשה בדק בית עם עצמו וישאל את עצמו האם ברגע זה, מה שאני מאמין בו הביא אותי לעושר ואושר, להגשמה, הצלחה, לאהבה? ואם לא, הגיע הזמן להמיר את מה שאני מאמין בו.
הדבר הראשון שאני ממליצה לעשות - להפסיק לצפות בחדשות או במסרים סמויים המועברים דרך המדייה. ואני מתכוונת גם לרדיו, עיתונות ואינטרנט. רוב המסרים שמועברים לנו בחדשות משפיעים על מוחנו בצורה שאנו לא מסוגלים לתפוש. אנשי החדשות רוצים שנפחד, רוצים שנחשוב שהמלחמה הבאה עומדת לפרוץ וזה כדי שנשאר בבית, שנקנה יותר מצרכים, שנאכל יותר, שנשנא אחד את השני, כי זה משרת כח אחד בלבד וזו השליטה. השליטה באנשים. שליטה בכסף, שליטה בכח הקניה שלנו ויצירת פירוד בין אנשים שלא יהיו ביחד.
אנחנו בסך הכל בובות על חוטים עבור האנשים שיש בידיהם את השליטה בעולם.

מה לדעתכם היה קורה אם היה יוצא חוק חדש שאומר לשדר לעולם כולו בכל יום מסרים חיוביים בלבד, באותה כמות שעות שמשדרים חדשות. במקום חדשות אימתיות ישדרו לעולם חדשות טובות,ישודרו מסרים של שפע, הצלחה ואהבה בין אנשים. האם לדעתכם אחוזי הדיכאון בעולם יעלו או ירדו?

אנחנו אנשי העולם והגיע הזמן שנפעל ונעשה יחד שינוי. שניפגש שוב ממקום אחר של הוקרה, של כיבוד ערכים בסיסיים אחד כלפיי השני כמו "ואהבת לרעך כמוך", שנכיר באמת הפשוטה.
כל מה שאנחנו רוצים זה לאהוב ולהיות אהובים, לחיות בשלווה, להיות מאושרים ושמחים. וכדי שזה יקרה עלינו להעיז...עלינו לצאת מאזור הנוחות ולבדוק קודם כל את עצמנו ולשאול שאלות כמו: מה אני עושה היום כדי שיהיה יותר טוב? מה עשיתי היום כדי לקדם את עצמי? האם הייתי איכפתי לאנשים שאני אוהב? 

עלינו להבין, שכדי ליצור שינוי אמיתי, אי אפשר לכפות שינוי על מישהו אחר. אי אפשר לירצות לשנות מישהו אחר כפי שאנו היינו רוצים. כדי שיקרה שינוי, עליי לשנות קודם כל את עצמי, לשנות דפוסים והרגלים שתוקעים אותי. עליי להמיר את מערכת האמונות המושתת על זרע של פחד לזרע של אהבה והפרייה הדדית. 
באופן טבעי, כאשר אני משתנה הסביבה שלי משתנה. האנשים סביבי רואים את השינוי ואני משמשת להם מקור של השראה ויש סיכוי גדול מאוד שגם הם ישתנו. גם אם השינוי לא קורה מהר כפי שרציתי, עליי לזכור תמיד שאנו יצורים אנושיים, טלפתיים, שמעבירים מסרים תודעתיים אחד לשני. ואם אני מרגישה טוב, מאושרת ושמחה - זה מה שאני משדרת לסביבה שלי. אני משדרת אהבה ונינוחות וכך אנחנו משפיעים האחד על השני. 
ככל שיותר אנשים ישדרו מסרים אוהבים, איכפתיים של אושר ושלווה ההשפעה תהיה עצומה.
אנחנו יצורים מדהימים, בני אדם קסומים וכדאי שנזכור את זה. 
אסיים במשפט אופטימי של - ניל ארמסטרונג, איש מדהים:
"צעד קטן לאדם....צעד גדול לאנושות".

תודה לכם אנשים יפים על שיחות מופלאות ומעוררות השראה.

באהבה,
שירלי

http://www.shirleyshy.co.il/%D7%93%D7%A31.html?v=6995871115

שירלי שיינדל מאמנת אישית המשלבת טיפול הוליסטי מעל 8 שנים.


שירלי מלווה אנשים בתהליכי שינוי בחיים, במצבי לחץ, טראומה, חרדה והגשמה עצמית. דרך כלים של אימון אישי, הילינג, ריפוי במגע, אור ותקשור.
משלבת בתהליך: שיחה, ריפוי במגע (עיסוי בראש, קרקפת, ונקודות מרכזיות בגוף), הילינג ושיטות ריפוי נוספות בהתאם לצורך.
שירלי מתמחה בעבודה עם נשים גם נשים שעברו התעללות מינית או טראומה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב